20 grudnia 2013

Kolejne 2 wyróżnienia THE LIEBSTER BLOG AWARD :)


Bardzo miłe uczucie dostać po raz kolejny wyróżnienie :)
Zanim odpowiedziałam na jedno, w międzyczasie doszło kolejne...:D

Tym razem od Adeli i Vayle :) 

Obydwa wyróżnienia to THE LIEBSTER BLOG AWARD.
Bardzo Wam dziękuję!!!!!!



Zabawa polega na tym, że trzeba odpowiedzieć
 na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą. 

Następnie należy wyróżnić 11 blogów i zadać im również 11 pytań, 
ale tym razem wymyślonych przez siebie :)

Nominowane blogi powiadamiamy o wyróżnieniu :)))



I. Od Adeli:)

Odpowiedzi na pytania:


Kawa czy herbata?
Herbata. Kawę piję sporadycznie i to tylko rozpuszczalną.

Dzień czy noc?Lubię spać, ale w dzień mogę dużo zrobić.

Miasto czy wieś?Wieś. Miasto mnie męczy, na wsi odpoczywam.

Samochód czy autobus?
Samochód.

Góry czy morze?
Morze :) Szum wody działa na mnie relaksacyjnie :)

Książka czy film?
Uwielbiam książki, ale dzieci nie dają możliwości czytania przy nich.
Dlatego przeważnie jest film.

Kino czy telewizor?
Kino dla filmów 3D, a reszta może być w TV.

Na szpilkach czy na płaskim?
I szpilki i płaskie - zależy od sytuacji.

Spódnica czy spodnie?
Spodnie wygodniejsze przy dzieciach :)))

Farbowane czy naturalne?
Farbowane odcieniem zbliżonym do naturalnego koloru włosów.

W makijażu czy bez?
Na wyjście - makijaż,  w domu - bez :)


II. Od Vayle :)

Odpowiedzi na pytania:

Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Sugestie innych osób, którzy chcieli zobaczyć co szyję :)

Jaki jest Twój ulubiony film?
Są filmy, które mogłabym oglądać ciągle :) Ale jest ich więcej niż jeden. Powiem tylko , że komedie romantyczne.

Z czego jesteś najbardziej dumna?
Z tego, że mam kochającego męża i dwójkę wspaniałych i zdrowych dzieci.

Jakbyś określiła swój styl ubierania się?
Swobodny i nie krępujący ruchów ;))))

Gdybyś mogła wybrać kim byś była?
Nie zastanawiałam się nad tym...

Wybierz: pikantne, słodkie, słone, gorzkie czy kwaśne?
Słodkie.

Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Lubie tradycyjne potrawy, np. bigos, gołąbki, leczo...

W jakiej muzyce gustujesz?
Latynoamerykańskie, hiszpańskie rytmy :)

Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie?
Oj mam kilka...;)))

Co Cię uspokaja?
Sycie - między innymi :)

Jaki jest Twój ulubiony zestaw kolorystyczny?
Biel, czerń, srebro, szary.Zimne odcienie.


Kolej na moje pytania. 
Było ich już tyle, że postanowiłam wybrać również z tych, które już tu padły :)

Oto i one:

1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
2. Ulubiony owoc?
3. Kolor, który najczęściej zakładasz na siebie?
4. Kawa czy herbata?
5. Książka czy film?
6. Mój sprzęt do szycia to...
7. Co Cię uspokaja?
8. Miasto czy wieś?
9. Moją drugą pasją jest...
10. Lato czy zima?
11. Czego nie lubisz u ludzi?


Blogi, które wyróżniam i zapraszam do dalszej zabawy to:




Kolejność przypadkowa :)

Mam nadzieję, że nic mi nie umknęło...
Jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam nominowane blogi do zabawy!
Pozdrawiam!





19 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuje :) całuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasługujesz :) A ten Twój ostatni żakiet z tak pięknie wszytą podszewką po nocach mi się śni ;D

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Odpowiem na nie niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miałam okazję dać Tobie wyróżnienie :)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że ktoś mnie kiedyś też wyróżni bo dopiero co zaczynam

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam młody blog, zaczęłam w październiku. Najważniejsze, to lubić to, co się robi i wkłada w to serce, a inni na pewno to zauważą i docenią :) Trzymam kciuki!

      Usuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie - odpowiedzi już są na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie, jeśli znajdę chwilkę czasu przyłączę się do zabawy.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie :) przepraszam, że dopiero teraz, ale dopiero powróciłam na bloga po małej przerwie .. trochę mam teraz na głowie,
    Jeśli dam radę do dołączę do zabawy ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)