20 października 2014

Bransoletki po raz pierwszy!


Nie uwierzycie, w sumie to sama w to jeszcze nie wierzę, 
ale zrobiłyśmy z moją córką nasze pierwsze bransoletki. 
Dla niej z elementami różowymi, dla mnie w kolorze łososiowym. 

Zawsze lubiłam biżuterię, ale przeważnie było to srebro. 
Mam jej sporo i nadal ją lubię. 
Ale ostatnio zapragnęłam mieć coś kolorowego, coś co ożywi szare stroje i nastoje ;) 
Coś, co można zrobić samemu. Tak się zaczęło...

Nie chcę się rozpisywać, bo i tak nie wszyscy czytają posty.
Najważniejsze zawsze zdjęcia :)
Powiem tylko, że bardzo nam się to spodobało i będziemy sobie wiązać więcej takiej biżuterii. 















Przypominam i zapraszam na moje pierwsze Rozdanie Rocznicowe!
Do wygrania firanka :)


Pozdrawiam, FirANNA

11 komentarzy:

  1. Wow! Łososiowa wymiata! Prosta, ale bardzo efektowna!
    A... a uważaj bo robienie biżuterii wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow pierwsze ? Zrób produkcję bo są śliczne 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia pierwsza klasa! a posty niektórzy czytają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wiem. Dlatego napisałam, że nie wszyscy czytają posty...:)

      Usuń
  4. Super!!! Bardzo fajne zapięcia. Łososiowa ekstra, ale i plecione prześliczne! Brawo, rób więcej. Ja też się od jakiegoś czasu przymierzam, nawet zapięcia kupiłam ale się zebrać nie mogę :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kupiłam wszystko , co potrzebne i tworzymy razem z córką. Bardziej to dla niej chciałam jakieś zajęcie, ale mnie też to wciągnęło :) Więc może teraz się i Ty zabierzesz za swoje :)

      Usuń
  5. Ja czytam, zawsze :) A jak nie czytam, to nie komentuję, dopóki nie przeczytam :)
    Twoja bransoletka podoba mi się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Najbardziej podoba mi się ta łososiowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łososiowa robi furorę :) Ale mnie też się bardzo podoba i zrobiłam drugą taka samą, tylko w kolorze kobaltowym :))) I zrobię raczej jeszcze kilka w innych kolorach :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)