26 listopada 2013

Nominacja : The Versatile Blogger Award :)


Kilka dni temu spotkało mnie coś bardzo miłego :)
A to za sprawą Vayle, która wyróżniła mój blog 
i tym samym nominowała do nagrody 
The Versatile Blogger Award.

Strasznie się ucieszyłam, o mało nie spadłam z krzesła z wrażenia!
A krzesełka mamy barowe...

Vayle, bardzo dziękuję! 

Tym samym potwierdzam mój udział w tej zabawie. 

A teraz do rzeczy.


 Co robi nominowana osoba:


-  pokazuje nagrodę,

-  dziękuje za nominacje,

- ujawnia 7 faktów o sobie,
- nominuje 7 blogów,
- informuje o nominacji blogi nominowane.






7 faktów o mnie? 
Hmm...no to zaczynam:


1. Mam siedmioro rodzeństwa :) Ja jestem jako 6-ta, a po mnie jeszcze bliźnięta :D

2. Codziennie muszę zjeść coś słodkiego - to już chyba uzależnienie :)

3. Jestem dokładna, czasami wręcz pedantyczna, 
co dla jednych jest zaletą, a dla innych wadą.

4. Będąc dzieckiem miałam wypadek samochodowy, 
ale wszystko skończyło się dobrze.

5. Bardzo ciężko jest mi rano wstać - 
mój budzik jest ustawiony na 3 drzemki i myślę czy nie zrobić 5 ;)

6.  Zanim coś zrobię - zastanawiam się nad tym bardzo długo...

7. Nie lubię ryzyka.


Blogi, które nominuję 
(szkoda, że można tylko 7, bo to "igła w stogu siana"):


1. Dehaef

2. Ja tu tylko szyję

3. MONAfaktura

4. O rety?! czyli zszyć, rozpruć i tak dalej

5. Pomiędzy nitką, a igłą

6. Szyję.Nocą

7. Zapomniana Pracownia


Kolejność jest przypadkowa. 

Niestety to tylko 7 blogów, 
a całej reszcie chcę powiedzieć, że wszyscy jesteście wyjątkowi!!!

Przy okazji chciałam bardzo wszystkim podziękować 
za odwiedzanie i śledzenie mojego bloga.

Jest mi tak bardzo miło, jak widzę nowych obserwatorów bądź fanów na FB,
bo świadczy to o tym, że jednak komuś podoba się to co robię :)

Każdy komentarz od Was jest "doładowaniem akumulatora" 
i powoduje taki wielki uśmiech na mojej twarzy :)

Bardzo serdecznie 
zapraszam do wzięcia udziału 
w moim Candy.
Jest to mój pierwszy raz,
 dopiero się uczę i poznaję ten cały światek bloggerski,
więc mam nadzieję, że mi trochę pomożecie :)

Jeszcze raz dziękuję za nominację.
Pozdrawiam!


15 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia, bardzo ciekawe fakty o sobie napisałaś- miło jest poznawać innych trochę bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyróżnienie w pełni zasłużone :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Nie jestem dobra w te klocki XD
    Jeszcze coś o sobie napisać, to może bym zdołała, ale 7 blogów wybrać...dla mnie ciężko, bo mało blogów znam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mio, spróbuj przejrzeć blogi, które obserwujesz, które czytasz czy oglądasz. Może akurat uda Ci się nazbierać 7 blogów, a jak nie, to przecież może być wyjątek jeden mały i podasz tyle, ile będziesz w stanie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. O rety, wybrana zostalam! Dziekuje bardzo serdecznie. A czy widzialas, ze Burda "wyroznila" zdjecie Twojego pieknego upiecia firany? Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie ma za co :) Zasługujesz na to :) Już zdążyłam zobaczyć "wyróżnienie" od Burdy :))) Cieszę się ogromnie! Tyle miłych niespodzianek, że szok ;)

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia:) Widzę, że z tym wstawaniem to nie tylko ja mam odwieczny problem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tego co wiem, to jest nas o wiele więcej...;))) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratuluję wyróżnienia, bardzo ciekawe fakty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za zaproszenie mnie do zabawy. Wkrótce ujawnię 7 faktów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że włączysz się do wspólnej zabawy :) Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawo napisano. Firany z lnu piękno wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)