7 lutego 2014

LIEBSTER BLOG - kolejne wyróżnienie :)

Zanim zacznę, chciałam bardzo , bardzo podziękować za głosy
 w konkursie na Blog Roku 2013.
Drugi etap konkursu na Blog Roku zakończył się wczoraj w południe.
Mimo, że mój blog nie dostał się do finału, 
do którego dostawały się blogi z pierwszej dziesiątki, 
to i tak jestem zadowolona:)

W tej chwili już nie moge sprawdzić, na którym miejscu się zatrzymał. Jedyne co wiem, to godzinę przed zakończeniem głosowania 
był na 47 miejscu :) Na 350 blogów w tej kategorii!

To jest wielki sukces,
 bo mój blog powstał w październiku w tamtym roku.

Bardzo dziękuję tym, którzy głosowali, udostępniali i trzymali kciuki. 
Mam nadzieję, że w przyszłym roku też będę mogła na Was liczyć! 

DZIĘKUJĘ!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

A teraz tak pokrótce...


Nominacja do LIEBSTER BLOG jest otrzymywana od innego blogera 
w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.

 Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów,
 więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, 
która Cię nominowała. 
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




Podziękowania kieruję dla Adeli, która 18 stycznia nominowała mój blog do LIEBSTER BLOG.


Jest to już moje 4-te wyróżnienie, z czego się bardzo cieszę.

Odpowiadam na pytania :)

1. Pisanie bloga to dla mnie album, trochę pamiętnik ,
a przede wszystkim kontakt z innymi.
2. Ulubiona przyprawa to...zależy od potrawy ;)
3. Mój dzień zaczynam od...wyłączania 3 drzemek ;D
4. W chwili ciszy...hmm...jeśli już taka jest, to marzę, aby było ich więcej ;D
5.  Czekam z utęsknieniem na słońce i lato, bo wtedy moje dzieci
 będą mogły się wyszaleć na dworze, a nie w domu...
6. Humor poprawia mi...wiele rzeczy, zależy od sytuacji. Czasami wystarczy dobre słowo :)
7. Najpiękniejsze miejsce, w którym byłam... kocham morze i jego szum,
 obojętnie gdzie ono się znajduje.
8. Gdybym złapała złotą rybkę, poprosiłabym ją, aby z nami zamieszkała!!!
9. Kiedy jest mi smutno... lubię być sama...
10. Moje plany noworoczne...nie zdradzę, by nie zapeszyć.
11. Szczęście daje mi...szczęście mojej rodziny.


Moje pytania:

są takie same jak te, na które odpowiadałam :)
(mam nadzieję Adelu, że się nie pogniewasz)
;)

Do LIEBSTER BLOG nominuję :
(kolejność przypadkowa)




18 komentarzy:

  1. Gratulacje:)))) 47 miejsce to super wynik!. Dziękuję za odpowiedzi i oczywiście nie gniewam się:) wręcz przeciwnie - cieszę, że moje pytania mogą posłużyć dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I wzajemnie :))) Twoje pytania podobały mi się, więc z nich skorzystałam :)

      Usuń
  2. o jej, ale fajnie, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik! Jestem z Ciebie dumna! A na te pytania już odpowiadałam, bo Adela i o mnie pomyślała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Widzisz jakie masz ułatwione zadanie ;D Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Moglam jedynie potrzymac kciuki, ale bardzo sie ciesze, ze Twoj blog doszedl az do takiego wysokiego miejsca. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamysiu, dla mnie ważne były nawet kciuki ;) Dziękuję z całego serca :)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za wyróżnienie :) No i oczywiście gratuluję! Blog świeży, a tak daleko zaszedł :) Brawo! W przyszłym roku będzie jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Vayle za słowa otuchy :) Zobaczymy co to będzie za rok ;D

      Usuń
  7. dziękuję pięknie za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za wyroznienie :-)
    Dopiero teraz zobaczylam go w skrzynce @!!!
    Dla mnie to jest normalne,ze tak daleko zaszlas ;-) masz talent stad ludzie chca tu wchodzic i podziwiac Twoje dziela :-)
    Buziakiiii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)