20 marca 2014

Pomysłowa dekoracja okienna do kuchni.




Przedstawiam Wam dekorację na okno kuchenne z zazdroskami i zasłonkami, ale bez firanki :)
Tkanina w kratkę biało-zieloną(zieleń bardzo ciemna) i dodatek białego woalu. 
Na parapecie leży mała serwetka z tej tkaniny, a na stole ze szklanym blatem bieżnik.
W sumie 4,5 metra tkaniny w kratkę o szerokości 150 cm.


Rzadko widuję kuchnię bez firanki, ale zamiast tego z zasłonkami. 
Pomysł był koleżanki i wg mnie bardzo udany.
Jedyne, co dołożyłam od siebie, to dwie kokardy przy bocznych wiązaniach
 z kawałkiem bawełnianej wstążki.
 Kto śledzi mojego bloga, to zapewne wie, że mam słabość do kokardek.
:)


Tak powstawała dekoracja...
Mierzenie, krojenie, szycie...


Wszywanie taśmy i zasłonki skończone.


Zostało jeszcze uszyć zazdroski...



...aby powstało coś takiego...











Pozdrawiam,
FirANNA

18 komentarzy:

  1. śliczne! śliczne! K.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz zdolności!!! Śliczne te Twoje firanki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, bardzo podoba mi się taka wersja okna... Na początku myślałam, że tkanina w kratkę jest czarna... Ale zielony też fajnie się prezentuje. Sama przymierzam się do wszycia taśmy do firanek dla mamy i jakoś nie wiem jak się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ta zieleń jest bardzo ciemna, na zdjęciach to już w ogóle wydaje się czarna. Mam w przygotowaniu post, jak wszyć taśmę do firan, ale nie wiem, kiedy go skończę...

      Usuń
  4. Rzeczywiście świetny pomysł i świetnie to wygląda! Tkanina na zasłonki śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem jeszcze, że kuchnia nabrała zupełnie innego wyglądu przy takiej dekoracji :)

      Usuń
  5. Piękne, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! To zapraszam do mnie. Dostarcze Tobie widokow bez zaslonek i firanek :) Wszystko dopieszczone w kazdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość jest fajna, a kokardki to słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczne, a czy poradzisz jak doszyć do zazdrosek woalowych pasy z tej tkaniny w kratkę? Czy podczas prania woal się nie zafarbuje od innego materiału? Poozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)