24 września 2014

Pozytywny nałóg ...:)


Kto jest nałogowym zakupoholikiem tkanin ręka w górę!
A jeszcze jak uda się wyszperać śliczności za całkiem małe pieniądze, to już pełnia szczęścia.
I na jakiś czas niedosyt zostaje zaspokojony :)
Wiążę się z tym oczywiście nałogowe szycie, co jest akurat bardzo przydatną rzeczą :)
Nieprawdaż???

Pokażę Wam, jakie cudeńka ostatnio kupiłam :))))
Niektóre już widzieliście na moim profilu na FB ( o tutaj).



Dzianina w motyle :) Za metr zapłaciłam 10 zł. Niestety kupiłam ostatni metr...




Dzianina dość gładka, śliska, o pięknym wzorze. Za metr 22 zł.




Jeans granatowy w białe groszki :) Nie pamiętam ceny...



Jeans granatowy w paski. Coś około 12 zł za metr :)



Dzianina łososiowa w prążki, podobna do otomana. Dodam, że za metr tylko 6 zł :)))



Pozdrawiam,
FirAnna


14 komentarzy:

  1. Ten drugi materiał jest cudny.....uszyłabym z niego tunikę :-) serdecznie pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny w moim ciepełku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co! Bardzo u Ciebie sympatycznie i na pewno będę zaglądać częściej :)))

      Usuń
  2. gdzie żeś to wszystko dorwała?! Ahhh... zwłaszcza te dwa pierwsze są cudowne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie stacjonarnym :) Jak na razie nie kupowałam tkanin kolorowych z internetu. Zawsze mam obawę, jaki faktycznie dostanę kolor.

      Usuń
    2. ahhh... no to lipa ;) Ja dużo kupuję w internecie - ale tylko wtedy, kiedy konkretny kolor nie jest mi do niczego potrzebny. Pytanie, gdzie ten stacjonarny jest bez sensu, prawda? :)

      Usuń
    3. W moich stronach jest sklep Tanie Tkaniny i tam przeważnie szukam i szukam, aż znajduję :)))

      Usuń
  3. no niestety muszę podnieść rękę do góry... tak trudno się oprzeć tym kolorowym skrawkom marzeń :) mój faworyt to 2, ale tym w kolorowe motyle i jeansem w groszki też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyle juz uszyte, z drugiej tkaniny też już coś powstało :))) Nie mam pomysłu na jeans w groszki... coś dla córki bym chciała...

      Usuń
  4. Fajne łupy, zwłaszcza dzianina w orientalny wzór i jeans w kropeczki :) Ja też mam bzika na punkcie tkanin, ciągle bym coś kupowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę wchodzić do takich sklepów, bo zawsze z czymś wyjdę :)

      Usuń
  5. Druga dzianina jest piękna:) I faktycznie cenowo przystępne są to tkaniny, więc zakupy mega udane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)