28 grudnia 2013

Nietypowa świąteczna (konkursowa) dekoracja na choinkę.


Chciałam, aby była właśnie inna, nietypowa, niepowtarzalna i aby była sercem...
Niestety z serca zrobiła się kokarda :)

Chciałam, aby błyszczała, dlatego jest uszyta ze srebrnego, brokatowego materiału.

Chciałam, aby koronka była jej uzupełnieniem i tak też się stało ;) 
Dlaczego czarna? Bo miało być inaczej...

Chciałam, aby biel przypominała o zimie i dodałam falbankę z miękkiego białego filcu.
Chciałam dodać taśmę dżetową i dodałam :)

Jest taka, jaką chciałam uszyć.
Błyszcząca, bogata, w ulubionych kolorach.
















Pozdrawiam wszystkich!



9 komentarzy:

  1. Śliczna dekoracja! Mnie się podoba. Jak czytam to praca konkursowa, więc trzymam kciukasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Konkurs już się odbył, dlatego ją pokazuję. Wyróżnienia nie otrzymała, ale było tyle pięknych dekoracji, że było w czym wybierać :)

      Usuń
  2. Sliczna nawet jako kokarda. Jesli to na konkurs to tez trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli wyszła taka, jak sobie wymarzyłaś to super :)
    Ja niestety często nie jestem całkiem zadowolona z tego, co uszyję.

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kokarda, ale za to błyszcząca i zwracająca uwagę - ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli jest taka jaka chciałaś, to znaczy, że jest najlepsza :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)