3 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013 :)


Stary Rok się kończy, Nowy Rok się zaczyna.
Niestety dla mnie zaczął się bardzo smutnie
 i mam tylko wielką nadzieję, że reszta roku będzie lepsza.

Ale nie o tym chcę tu pisać.
Tu się pisze o szyciu.
Czas na małe podsumowanie.

Blogowanie rozpoczęłam 10 października 2013 roku.

W tym czasie:
- opublikowałam 34 posty
- dostałam 3 wyróżnienia
- dołączyłam do akcji UWOLNIJ TKANINY
- profil na Facebooku polubiło 256 osób 
- do grona obserwujących dołączyło 38 osób
- na Bloglovin' obserwuje 11 osób
- liczba wyświetleń bloga to 13 000 !!!

Dziękuję wszystkim, którzy lubią, czytają
 i pozostawiają swój ślad w postaci komentarzy.


TOP 5 ubiegłego roku :














Zapraszam w Nowy 2014 Rok!!!
Oby nie był gorszy od poprzedniego, a nawet jeszcze lepszy!


8 komentarzy:

  1. Kochana, oby Nowy rok przyniosl tylko same radosci, a troski niech ida sobie w sina dal.
    Piekne podsumowanie roku. Same slicznosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Jak na razie jest ciężko na sercu, ale czas goi rany, więc trzeba myśleć pozytywnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Po burzy wychodzi słońce - u Ciebie też tak będzie :) Życzę Ci wyłącznie pozytywnych dni w tym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bym chciała aby to się spełniło...dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  3. Piękna statystyka ! Z życiem tak jużbywa, że raz sięśmiejemy, raz płaczemy..życzę aby tych radosnych dni było zdecydowanie więcej, a smutkach pocieszać się tym, że w końcu miną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiemy, jaki scenariusz przygotowuje nam życie...trzeba być przygotowanym na wszystko...ale mam nadzieję, że będzie już lepiej i łez będzie mniej. Dziękuję Ci bardzo.

      Usuń
  4. Śliczne rzeczy! Gratuluję tak wysokich wyników!
    Zawsze w końcu trzeba podnieść głowę do góry, mimo, że to niełatwe. Wszystkiego dobrego, oby nowy rok przyniósł wiele radości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)