24 lutego 2014

Bluzka z Burdy 1/2014 model 109 i kolejna nominacja:))


Witajcie!

W końcu przyszedł czas na uszycie bluzki, najlepiej z Burdy.

 Bardzo spodobał mi się właśnie ten model.
Powstała już w styczniu, ale dopiero znalazłam czas, aby ją pokazać :)


 Burda proponuje jej uszycie z koziej skóry welurowej,
 ale zupełnie to zignorowałam i uszyłam ją z dzianiny w połączeniu z tkaniną skóropodobną, która ostatnimi czasy zawładnęła moją szafą.


Jeśli chodzi o sam wykrój, to wprowadziłam małe zmiany, 
jak np. tył skroiłam z podwójnie złożonego materiału, 
z tyłu nie robiłam pętelki, gdyż nie było takiej potrzeby. 


Jako, że to dzianina, to wkładam tę bluzkę bez problemu przez głowę. 
Rękaw zostawiłam w dwóch częściach, ale niepotrzebnie. 
Może szyjąc ze skóry, ładnie to wygląda, ale szyjąc z dzianiny było to bez sensu
 i niepotrzebna praca wg mnie.

Doszyłam malutką kokardkę przy szyi, a sam dekolt wykończyłam pliską. 
Falbany również skroiłam bez środkowych szwów. 
Ich dolny brzeg obrzuciłam ściegiem zygzakowym i podwinęłam.


 Efekt końcowy jest taki, że bluzka jak dla mnie jest za szeroka, 
mimo, że już ją trochę zwęziłam, ale musi już tak zostać. 
Zauważyłam , że dużo jest teraz takich krojów, więc może się przyzwyczaję ;)

Jest jednak inna sprawa, która nie podoba mi się przy tej bluzce
 - połączenie dzianiny z falbaną jest jak dla mnie ciut za wysoko i powinno być to obniżone. Teraz już nie będę tego zmieniać. 
Widocznie tak musi być, bo modelka na zdjęciu w Burdzie też tak ma.
Dzisiaj tylko zdjęcia samej bluzki, ale już przygotowuję zdjęcia z sesji,
 którą oczywiście robiła moja córka :))

Pozdrawiam!















A tak wygląda z lewej strony...
Występują tylko ściegi: prosty i zygzak.




Wykończenie dołu rękawów podwójnym ściegiem prostym.





Mój blog został wyróżniony przez Paulę K., 
za co serdecznie dziękuję!
Jest mi bardzo miło.
Jako, że ostatnio kilka razy nominowałam już wiele blogów, 
 tym razem nie będę tego robić.
Odpowiem tylko na pytania.



1. Jeśli lakier do paznokci to jakiego koloru? 
Łatwiej będzie mi odpowiedzieć jakiego nie lubię :) pomarańczowego.

2. Ulubiona strona internetowa? 
Nie mam ulubionej, oglądam ich wiele.

3. Twój smak dzieciństwa? 
Kaszka manna z syropem owocowym :D

4. W jakim zawodzie nigdy nie chciałabyś pracować? 
Kiedyś myślałam już nad tym i nie mogłabym być lekarzem.
 Bardzo ogólnie, ale zbyt duża odpowiedzialność za życie 
ludzkie by mnie paraliżowała. 

5. Kosmetyk, który byś każdemu poleciła to...
krem pod oczy - jakikolwiek :)

6. Jeśli zakupy to supermarket czy mały  osiedlowy sklepik? 
Jeśli duże zakupy to supermarket, ale jeśli mniejsze to sklepik.

7. Masz rodzeństwo? 
Tak, siedmioro ;))

8. Lubisz gotować? 
Lubię.

9. Jakiej muzyki słuchasz?
 Tak naprawdę to różnej.

10. Pies czy kot? 
Pies :)

11. Ulubiona pora roku? 
Oczywiście lato :)))


Jeszcze raz dziękuję!
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :) Bluzka wyszła Ci cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem bluzki na tobie! Model podoba mi się, ale pewnie szyłabym jak zwykłą bluzkę, nie rozszerzaną..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo zobaczysz :)) Post w przygotowaniu...;D Też chciałam ją zwęzić bardziej, ale nie pasowało jej to zupełnie ;)

      Usuń
  3. czekam na sesję zdjęciową :-) Naprawdę masz 7. rodzeństwa?! Ale fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, bardzo mi się podoba skórzany dół.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie kupię "Burda szkoła szycia część I " 1/ 2014r.
    Czy ktoś ma do odstąpienia lub może uzyskam informację gdzie mogę jeszcze kupić ten egzemplarz ?
    gabgab8@wp.pl ,
    Gabriela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)