16 lutego 2014

BURDA 2/2014 - ciekawostki :)


Już niedługo powinnam dostać kolejny numer Burdy, 
a dzisiaj jeszcze kilka słów o tej z lutego.

Ostatnia Burda ma nie tylko ciekawe wzory i wykroje,
 ale również małe DIY oraz kilka ciekawostek, 
na które nigdy nie zwracałam uwagi.
A teraz miałam trochę więcej czasu i przejrzałam ją dokładnie nawet kilka razy :)
Dziewczyny na swoich blogach już ją opisywały, więc nie będę tego robić.





Wykroje takich oto ubrań.


Jest tam nawet krótki opis lampasów, o których pisałam niedawno :) KLIK




DIY - jak przerobić t-shirt wstawiając kołnierz i dekolt z szyfonu.



Jak zrobić broszkę - motyla.











To tylko kilka ciekawostek - jest ich tam znacznie więcej, 
ale nie będę pokazywać wszystkiego :)
Według mnie warto zakupić ten numer.
Czytając inne blogi również spotykam się z przychylną opinią.

Więc tym razem się Burdzie udało :)
I oby tak było już zawsze!


Pozdrawiam,
FirANNA







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)