31 stycznia 2014

BLOG ROKU 2013! Głosowanie trwa!!


Jak już pisałam TUTAJ,
 postanowiłam zgłosić mój blog do konkursu
 BLOG ROKU 2013.
Jest to młody blog, nie liczę na wygraną, 
ale do odważnych świat należy!!!

Mój blog zgłosiłam do konkursu
 w kategorii PASJE I ZAINTERESOWANIA, 
ale w międzyczasie redakcja konkursu Blog Roku 2013 
przeniosła mój blog do kategorii 
TWÓRCZOŚĆ ARTYSTYCZNA,
 gdyż w ocenie komisji tematyka treści bloga 
bliższa jest bowiem tej kategorii.



Jeśli podoba Ci się mój blog,
jeśli chcesz dać mi choć trochę radości
i motywacji do dalszego blogowania, wyślij sms o treści 

F00155 na nr 7122.

UWAGA! W NUMERZE BLOGA ZNAK "0" TO CYFRA ZERO. PAMIĘTAJ TAKŻE, ABY NIE WSTAWIAĆ W TREŚĆ SMS-A SPACJI!

Koszt sms-a to 1,23 zł.

DOCHÓD Z SMSÓW zostanie przekazany Łódzkiej Fundacji GAJUSZ, 
która prowadzi Hospicjum dla dzieci osieroconych - więc cel szczytny!

Głosowanie trwa do 6 lutego do godz. 12.00.


Zapraszam do głosowania!!!
Dziękuję i pozdrawiam!






13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki!!!!! A tak z ciekawości - dlaczego zostałaś przeniesiona do nowej kategorii? Ja zostałam w Pasjach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!!!! Również trzymam kciuki za Twój blog :) Nie mam pojęcia dlaczego, tego już nie napisali...

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za Was obie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Oddałeś głos na blog www.firannaszyje.blogspot.com w Konkursie Blog Roku 2013" znaczy się dobrze wysłałam :) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) https://www.facebook.com/anna.michalak.315428?hc_location=timeline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu zadziwiasz mnie Aniu tak pozytywnie, że aż brak mi słów ! :D
      Jedyne, co mogę powiedzieć, to skromne DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO :)

      Usuń
  5. Powodzenia:) Właśnie przyznam, że mi Twój blog także bardziej pasował do "Twórczość artystyczna". Ja swojego o szyciu od razu zgłosiłam do tej kategorii i tak zostało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zgłosiłam jako PASJE I ZAINTERESOWANIA, bo to po prostu moja wielka pasja :) Nie sądziłam, że to już jest twórczość artystyczna :) Ale w sumie to bardzo miłe zaskoczenie :) Dziękuję i trzymam kciuki również za Ciebie :)

      Usuń
  6. Superrr. Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)