29 stycznia 2014

NIKON D7100 - w końcu lustrzanka :)


Nic nie pisałam, że planujemy zakupić nowy aparat,
 bo nie wiedziałam, kiedy to będzie i czy w ogóle będzie.

Stało się i jest już z nami.

NIKON D7100



To było marzenie nie tyle moje, co mojego męża.
Ale przy okazji prowadzenia bloga, to zaczęliśmy marzyć wspólnie :)

Tak więc jedno z wielu jeszcze marzeń - spełnione :)

Dzisiaj tylko go pokażę, ale UWAGA!
Zaczynam czytać nową lekturę
i........
przygotowuję pierwszy post na temat dobrego fotografowania.



Dopiero się uczę, ciężko jest mi się przestawić z tego, co miałam, na taki model.
Jak widać instrukcja obsługi nie należy do cienkich ;)
Mam nadzieję, że z czasem dam radę 
zdjęcia na blogu będą bardziej profesjonalne.

A tymczasem tak się prezentuje NIKON fotografowany przez konkurencję - CANON ;)










Jeszcze folia na wyświetlaczu...









Wszelkie uwagi i porady dotyczące fotografowania mile widziane.


Pozdrawiam,
FirANNA

21 komentarzy:

  1. Ech siorka.. Mój Nikon się teraz chowa przy Waszym.. Świetny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ,to są takie same :) Muszę przyjechać na kurs do Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda odlotowo! To ja poproszę o przewodnik fotografii, bo sama borykam się z tym, że nie wiem co i jak ustawić, żeby uzyskać efekt oczekiwany:) Gratuluję zakupu takiego cacuszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj, przewodnik to będę długo wertować... Najbardziej to się cieszę, że jest duży wyświetlacz, bo "stary" aparat miał taki malutki, że nic nie było widać ;D

      Usuń
  4. Nie znam się na aparatach, ale wygląda profesjonalnie ;) miłego fotografowania Twoich dzieł ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) świetny zakup.
    Nie posiadam takiego aparatu ale mam przyjaciółkę która robi i zdjęcia, własnie tym aparatem.
    Zdjęcia są rewelacyjne :) Powodzenia w zapoznaniu się z aparatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evo, mam nadzieję, że poznawanie go nie zajmie mi zbyt dużo czasu...Instrukcja jest obszerna ;) Pozdrowienia, dla koleżanki również!!!Dzięki!

      Usuń
  6. Gratuluję zakupu! Podręcznik użytkownika wygląda dość obszernie, chyba kilka wieczorów lektury przed Tobą :-) Miłego fotografowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Coś mi się wydaje, że to nie będzie kilka wieczorów, a kilka tygodni ;D

      Usuń
  7. OMG Moje marzenie spełniło się Tobie :D Śniłam o tej lustrzance nocami :D Nie żebym nie kochała swojego Nikonka, ale ten jest boski *.* Gratuluję zakupu! Zdecydowanie trafiony :) No i życzę również powodzenia w nauce, bo opcji tam co nie miara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vayle, aparat naprawdę fajny, ale Twój również jest świetny :) Zresztą Nikon to naprawdę dobra firma. Opcji jest full i nie wiem, kiedy się tego wszystkiego nauczę ;D

      Usuń
  8. Również gratuluję :) Chętnie przeczytam recenzję o tym sprzęcie bo też marzy mi się zmiana na coś lepszego :) Pozdrawiam cieplutko :) Skrzydlata chatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się napisać co nieco o tym aparacie, ale to później, jak się go nauczę i będę potrafiła coś więcej o nim napisać :)

      Usuń
  9. O piękny! Dawno się nie "słyszałyśmy", więc chyba dobrze się bawisz :-). A ja obiecałam i zatem zapraszam: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam tyle szycia jak nigdy! Cieszy to bardzo :) Więc dobrze się bawię przy maszynie i z dziećmi przy niej ;D
      A do zabawy chętnie dołączę :)) Dzięki.

      Usuń
  10. Aparat w blogowaniu to jest bardzo ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to raz, ale jeszcze ważne jest dobre ujęcie, a z tym czasami jest ciężko :)

      Usuń
  11. och! zazdroszczę! ja robię zdjęcia komórką, w ciemnym mieszkaniu i mam tego serdecznie dość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to czas chyba na aparat. Nie wyobrażam sobie robić zdjęć komórką i to jeszcze w ciemnym pomieszczeniu...Dobra jakość zdjęć jest bardzo ważna i do tego wcale nie musi być bardzo drogi sprzęt :)

      Usuń
  12. Lustrzanka to już wejście na wyższy poziom. Nie dziwię się, że poświęcono jej oddzielny wpis. Z pozoru każdy aparat wykonuje zdjęcia, a zależą one od umiejętności fotografa, jednak dobry sprzęt robi swoje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)