10 stycznia 2014

Konkurs na Blog Roku 2013


Nie często biorę udział w konkursach, ale tym razem się skusiłam. 
Podobno do odważnych świat należy!

Zgłosiłam mój blog do konkursu
 na Blog Roku 2013.
Kategoria: 
PASJE I ZAINTERESOWANIA.


Mimo, że jest to młody blog, to prężnie się rozwija i zdobywa
 coraz to więcej stałych obserwatorów i podglądaczy z różnych miejsc
 ( Facebook, Bloglovin', Google...).
Cieszę się ogromnie!

Blogów zgłoszonych do konkursu jest cała masa 
i będzie jeszcze więcej, więc bardzo będą potrzebne Wasze głosy :)))

GŁOSOWANIE (sms)
 rozpocznie się 
30 stycznia od godz. 15.00
i trwać będzie do 6 lutego.



Będzie mi bardzo miło, jeśli zagłosujecie na FirANNĘ :D



7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki - za Ciebie i za siebie:) jak już wiesz, swój blog też zgłosiłam do konkursu. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również trzymam kciuki! Najważniejsze jest to, że się odważyłyśmy :) Przynajmniej dla mnie. Zawsze mówiłam "po co grać, jak i tak się nie wygra", ale chyba najwyższy czas zmienić takie nastawienie i się dobrze bawić ;D

      Usuń
    2. Dokładnie - do odważnych świat należy:)

      Usuń
  2. trzymam kciuki:-) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się, że nie powinno się dziękować, ale ja będę :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. Na pewno zagłosuję tylko wstaw proszę 30 stycznia wiadomość na bloga o możliwości wysyłania smsów :) bo ja pamięć mam doskonałą tylko cholernie krótką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! to z tą pamięcią mamy podobnie :D W moim przypadku nawet słowo "krótką", to za dużo powiedziane ;))) Jak będę pamiętać, to napiszę na blogu krótką notkę :) Dzięki!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)