17 października 2013

BURDA 11/2013


Już ją mam!!!!! 

Realizacja rocznej prenumeraty rozpoczęta :-) 
A było warto, bo za połowę ceny...

Jak zobaczyłam listonosza z Burdą w ręku, to najchętniej przez okno bym wyskoczyła, 
żeby tylko jak najszybciej mieć ją w rękach ;-D

Ale się opanowałam i wyszłam drzwiami...a raczej wybiegłam...
Do domu też biegłam prawie w podskokach, jak dziecko, które dostało nową zabawkę ;-)

Ile energii we mnie jeszcze drzemie. 
Czułam się jak po treningu z Ewą Chodakowską :-D

Zabrałam się za przeglądanie.

Zrobiłam zdjęcia rzeczy, które wpadły mi w oko, a jest ich naprawdę mnóstwo!



Okładka raczej wygląda zachęcająco :-)


Piękny płaszczyk wiązany w pasie. Do tego rękawy ściągnięte gumką, co bardzo lubię, bo cieplej wtedy :-)


Sukienka z rozkloszowaną spódnicą podkreślającą talię.


Wąska ołówkowa spódnica i żakiet z wiązaniem podkreślającym talię.


Cudo! Kurtka motocyklowa z ogromnym kołnierzem.


Spódnica z falbaną, aczkolwiek wolałabym ją mieć raczej z tyłu bądź z boku.


Prosta, wełniana sukienka.


Sukienka na wieczór.


Chyba najbardziej mi się podoba :-)
Sukienka prosta, ale dzięki materiałowi przyciągająca wzrok.


Dokładna szkoła szycia tej sukienki na 4 stronach!


Kolejna sukienka ze stójką i z raglanowymi rękawami.



Podkreślająca kobiece kształty :-)


Klasyczna elegancja.


Spodobała mi się również sukieneczka dla dziewczynki
z podniesionym stanem oraz płaszczyk.



A te dwie strony zawsze przeglądam najdłużej.
Dlaczego?
Bo wtedy zaczyna działać moja wyobraźnia.
Dobieram sama materiały, wybieram kolory, dodaję różne elementy, 
np. koraliki, tasiemki, koronki...

Pokazałam tylko część tego, co jest w najnowszej Burdzie.
Jakby nie patrzeć, chyba każdy znajdzie coś dla siebie. 

Podoba Wam się ten numer?
Jest coś, co wpadło Wam w oko?






4 komentarze:

  1. nie jest taki zły ten numer :) mi się podoba sukienka 108 str. 11 :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale dużo rzeczy Ci się podoba ;) Ja nie jestem tak zadowolona z tej Burdy ;( Też wykupiłam prenumeratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej Burdzie podoba mi się dużo rzeczy, ale nie wszystkie :) Zobaczymy co będzie w kolejnej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na kolejne :)